What-a-genderful-world
Persbericht:

Wereldmuseum Rotterdam neemt deel aan pilot: openstelling musea met sneltesten

Het Wereldmuseum Rotterdam is een van de 17 musea die open gaan als test. Op vrijdag 23, zaterdag 24 en zondag 25 april aanstaande opent het Wereldmuseum de deuren voor Museumkaarthouders op afspraak en met een negatieve sneltest.

Miep Huivenaar, hoofd bedrijfsvoering: “Het is een mooie stap dat er een pilot gehouden wordt om definitieve openstelling van alle musea te bespoedigen. Als een van de testmusea werken wij graag mee om de Museumkaarthouders op een veilige manier een leuk dagje uit te bieden.”

Te bezoeken zijn de populaire kinderexpo Superstraat, de vaste expo Kruispunt Rotterdam en Re-mix Rotterdam een tentoonstelling in samenwerking met Museum Boijmans van Beuningen. Ook is de nieuwe expositie What a genderful world voor het eerst te bezoeken. En het museumcafé is open voor de bezoekers.

Kaarten kunnen uitsluitend geboekt worden via de Museumvereniging: www.museum.nl. Er wordt automatisch doorverwezen voor de gratis sneltesten.

----------------------------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie
Voor meer informatie en interviewaanvragen neem contact op met persvoorlichting, Anouk Goorman: anouk.goorman@wereldculturen.nl of telefoon: 06-29602227